Monday, February 8, 2010

Lawak Slamber


Lawak ini tak ader kaitan ngan yg HIDUP ATAU MENINGGAL DUNIA..... Sekadar hiburan jerk...
Sakit Jiwa Di salah satu hospital sakit jiwa, tiba-tiba salah seorang dari pesakit jiwa mengadu masalah rakan sebiliknya kepada doktor.


Pesakit : Doktor saya dah tidak tahan lagi dengan teman sebilik saya.
Doktor : Kenapa dengan kawan awak?
Pesakit : Dia menganggap dirinya sebagai anjing.
Doktor : Ha….! (dengan nada terkejut). Apa yang telah dia buat?
Pesakit : Dia asyik menyalak seperti anjing dan berlagak seperti anjing.
Doktor : Habis tuh apa yang jadi masalah kepada kamu?
Pesakit : Kalau dia menyalak tuh tidak menjadi masalah. Itu memang dah kerja anjing menyalak.
Doktor : Ooo.. macam itu. Takkan menyalak pun jadi masalah…
Pesakit : Kalau menyalak tuh memang tak jadi masalah. Yang memjadi masalah saya, saya ni batang pokok. Mana saya tahan tiap kali dia nak kencing dia akan cari saya dan kencing di kaki saya.

Doktor itu tergelak mendengar cerita lalu di tinggalnya pesakit itu dengan terpinga-pinga.

2 comments:

Aidi-Safuan said...

wahahahahahaha....xleh blah. keji owh!

NasHACK said...

hahak...
btl2

Post a Comment